Kerimcan durmaz zıvanadan çıkıyor mu ?

Kerimcanı severek takip ediyorum. dönem dönem bakmayı unuturum falan veya bazen bakmam vs. biliyorum çünkü kim olduğunu tarzını yaklaşımını,, ablam star..

Kendi gibi olmaktan hiç kaçınmadı ancak hiç çizgiyi aşmadı ve hadsizlik edip takipçisini rahatsız etmedi. Takipçi sayısından seviliyor demek doğru olmaz. ama o kadar türlkiyeye mal olmus sanatçının bile bu kadar takipçisi yokken o niye? orası da ayrı bir tartışma konusu. ama görünen o ki insanlar onu seviyor..

Kerimcan Durmaz Gay mi ?

Yani kerimcan durmazı takip edenler onu gay oldyğu için takip etmiyor veya gay olduğu için takipten de çıkmıyor. Adam imajı tarzı ve samimi şov yeteneğiyle takipçilerinin gölünü kazanmış biri. Başarılı yani bravo. E doğal olrak şöhretiyle birlikte para da peşlini bırakmıyor. benimde peşimde koşan bu kadar para varken bende gezer tozarım. Oh gez ye iç tat deneyimle ve herşeyi yaşa hayat senin.. Ben olsam bende öyle yapardım.

Kerimcan durmaz bu sıralar zıvanadan mı çıkıyor acaba?

Kerimcan durmaz hani bildiğim bir instagram fenomenidir demiştim ya hani elbette halen öyle. Ancak son zamanlarda biraz cozuttu mu ne falan oldum? Hani tamam insan elbette kendi özel hayatını göstererek fenomen zaten. ama sonj zamanlarda laubali olmakla samimi olmak arasındaki o ince çizgiyi aştı gibi geliyor.

Kerimcan durmaz neden İngilizce konuşmayı abarttı?

Hani sürekli olarak ara ara ingilizce kelimeleri telaffuz ediyordu. Gayet dozundaydı. Ancak bu sıralar yanına bir de İngiliz aksanıyla konuşan bir tip takmış.. O ne kele.. kız herkes senın kadar sevimli gelmez insanlara. Hani millet seni bağrına basmış öyle gıcık tipleri ne gezdiryon yanında 🙂 küründen.. Ayrıca çok abarttın ingilizce konuşmayı. Hani milleti özendirmek açısından güzel aslında fena değil. Ama uslubuna bakınca artık kalık ve görgüsüzlük karışımı bişiler mi çıkıyor ne. Abla sen starsın… Türkiyenin Starısın Türkçe konuş.. Zaten aksanın ve diksiyonun çok iyi.. 🙂 kerimcan durmaz kalkıp beni bulurmuş sana mı sorcam kız diye.. bende ona.. kes ayooool seni izliyoruk takip ediyoruk kess… bize karşı sorumlulukların var deyip kapatırım çenesini. Vallahi takipçi kaybeden dicem de millette merak ediyor.. daha şovşak ablası olur öyle şeyler:)

Kerimcan durmaz’ın arkadaşlarıyla arası açık mı ?

Sürekli yanında farklı birilerini gördüğümüz kerimcan durmaz acaba arkadaşlarıyla kavga edip küsüyor mu ? Hani bir tane arkadaşı vardı ünlü trans kadın ve fenomen Selin ciğerci… Sık sık görüşüyorlardır ondan sonra caner vardır ve birde sarışın bir çekik gözlü arkadaşı vardı. Ne oldu kız madileştin mi onlarla 🙂 Gacı güzel yani heleki erkeklik halinin olduğu bir video var.. Abla iyiki kadın olmuşun çünkü sen erkek halinleyken tek farkın sakalınmış… küründen kız.. madileşme.. Ay kerimcan diyorum işte acaba arkadaşlarıyla arası mı açık. o yüzden mi sürekli farklı farklı arkadaşlarla geziyor acaba 🙂

Kerimcan Durmaz Türkiyedeki Lgbt’nin istemese de Temsilcisi

Lgbt kesimi Kerimcan Durmaza sahip çıksın. Lgbt adına bişi yapmıyor mu diyorsunuz? Napsın saçma sapan lgbt politik işlerle mi uğraşsın? Bazıları sadece görünerek bile yeterince aktivizm yapıyorlar zaten. Bülent ersoy kalkıpta lgbt aktiviz mi yapar mı şimdi? Lgbt olmak politik olmak demek değildir. Sadece bazı renklş olanlarımızı kapsayan bi kısaltma. Adam hayatını tüm gay kimliğiyle yaşarken aslında Türkiyede, özellikle istanbulda, son zamanlarda gördüğünüz üzere Dubaide bile sürekli ekran karşısında. Heralde diyorum dubaide diye ingilizce knuşuyor. Hani oradaki takipçilerine de hitap ediyordur beki.. heralde kız konuş hadi 🙂 Öptüm seni yanaklarından bacım.. You and your bitches… live ur life bitch enough.. Yeah make it work bitch.. Çok cozutma ama 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.